TDHP skrev:Hehe, det är lätt att imponera på en gitarrist!
Intressant att se hur misstänksamma vissa inlägg blev direkt, att det skulle vara lätt att lura folk tex. Kanske har dom inte samma trivsamma gemenskap som vi där?
De har definitivt inte samma trivsamma gemenskap där, jag klarar 5 min åt gången max på det stället.
Men det verkar som det var Rix gitarrist som startade tråden i alla fall
Helt rätt! Stackars Johan försöker förgäves styra upp det stället. Inte det lättaste! Som han skriver är han lite smått impad av vår sköna stämning och framförallt vissa individers finurlighet.
Har för mig att hans band lirade förband till Kiss, minns dock inte vad hans band heter.
Urin?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Den här kan nomineras till årets tråd (om det finns en kategori för trådar på andra forum?).
Rix gitarrist (som verkar vara en hyvens grabb) fösöker ordna en träff. Tre sidor med gnabb om vilken stad som de ska vara i. Sedan självdör tråden. De kan inte vara lätt...
alexon skrev:Den här kan nomineras till årets tråd (om det finns en kategori för trådar på andra forum?).
Rix gitarrist (som verkar vara en hyvens grabb) fösöker ordna en träff. Tre sidor med gnabb om vilken stad som de ska vara i. Sedan självdör tråden. De kan inte vara lätt...
Jo, stackarn har försökt få igång lite spexigheter hos Diskantfolket, tyvärr utan någon större lycka. Jag får släpa med honom på våra träffar så det blir lite jam. Han kan bluesskalan på flera ställen på halsen!
knedy skrev:
Okaj! Men om ni ska jämföra mig med någon så jämför mig med Anton Körberg och hans insats i Pussel, han är min förebild.
Vim e de?
Annars är ju Lennart Hyland vår största TV-personlighet genom tiderna så den jämförelsen tyckte jag var ganska passande.
Han lär ha varit glad för flaskan när kamerorna stängts av den gode Hyland,körde av vägen med 3.14 promille i blodet om jag inte minns helt fel.
3.16... Men d va tillräckligt nära för att vi skulle titulera honom "Pi" efter d
En liten Lassie/skröna: föräldrarna till en klasspolare i grundskolan hade sommarstuga bredvid det Hylandska residenset, och det var tydligen inte ovanligt att han tidigt på dagen ragglade runt i trädgården endast iförd kalsonger och gummistövlar.
Nu är det iofs inte nåt principfel med att idka trädgårdsskötsel i lättklätt tillstånd, och törstig blir man ju också av allt jobb oavsett timme på dygnet, men vi snackar ju Hyland, TV-ikon och förebild för både stora och små. Min klasspolare hade hur som helst varit väldigt rädd som liten pojk för den lynniga grannfarbrorn Lennart