Ang. Lotteri

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
melodika
Medlem+

Inlägg av melodika »

knedy skrev:
Hinke skrev:
knedy skrev:
blackparkas skrev:Är Hosse och Knedy syskon alltså?
Det var det värsta...
Jag tror han som skrev det blandade ihop mig med Hybbe som är aktiv där, han är min brorsa. 8)
Det var ju jag... :oops:

Tog även tillfället i akt och jämföra dig med Lennart Hyland vilket är en stor komplimang... :wink:
Okaj! Men om ni ska jämföra mig med någon så jämför mig med Anton Körberg och hans insats i Pussel, han är min förebild.

Nä fy fan, du rular!
Användarvisningsbild
Rix
Hedersmedlem
Kontakt:

Inlägg av Rix »

melodika skrev:
TDHP skrev:Hehe, det är lätt att imponera på en gitarrist!
Intressant att se hur misstänksamma vissa inlägg blev direkt, att det skulle vara lätt att lura folk tex. Kanske har dom inte samma trivsamma gemenskap som vi där? :D
De har definitivt inte samma trivsamma gemenskap där, jag klarar 5 min åt gången max på det stället.

Men det verkar som det var Rix gitarrist som startade tråden i alla fall :D
Helt rätt! Stackars Johan försöker förgäves styra upp det stället. Inte det lättaste! Som han skriver är han lite smått impad av vår sköna stämning och framförallt vissa individers finurlighet.
Användarvisningsbild
Hinke
Medlem+

Inlägg av Hinke »

knedy skrev: Okaj! Men om ni ska jämföra mig med någon så jämför mig med Anton Körberg och hans insats i Pussel, han är min förebild.
Vim e de?

Annars är ju Lennart Hyland vår största TV-personlighet genom tiderna så den jämförelsen tyckte jag var ganska passande. :wink:

Han lär ha varit glad för flaskan när kamerorna stängts av den gode Hyland,körde av vägen med 3.14 promille i blodet om jag inte minns helt fel.
Användarvisningsbild
melodika
Medlem+

Inlägg av melodika »

Bild

Har för mig att hans band lirade förband till Kiss, minns dock inte vad hans band heter.
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Inlägg av Klopper »

melodika skrev:Bild

Har för mig att hans band lirade förband till Kiss, minns dock inte vad hans band heter.
Urin? :roll:
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
melodika
Medlem+

Inlägg av melodika »

Happypill
Användarvisningsbild
broder blues
Medlem++

Inlägg av broder blues »

Hinke skrev:
knedy skrev: Okaj! Men om ni ska jämföra mig med någon så jämför mig med Anton Körberg och hans insats i Pussel, han är min förebild.
Vim e de?

Annars är ju Lennart Hyland vår största TV-personlighet genom tiderna så den jämförelsen tyckte jag var ganska passande. :wink:

Han lär ha varit glad för flaskan när kamerorna stängts av den gode Hyland,körde av vägen med 3.14 promille i blodet om jag inte minns helt fel.
3.16... Men d va tillräckligt nära för att vi skulle titulera honom "Pi" efter d :lol:
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Användarvisningsbild
alexon
Medlem++

Inlägg av alexon »

Den här kan nomineras till årets tråd (om det finns en kategori för trådar på andra forum?).
Rix gitarrist (som verkar vara en hyvens grabb) fösöker ordna en träff. Tre sidor med gnabb om vilken stad som de ska vara i. Sedan självdör tråden. De kan inte vara lätt...

http://www.diskantforum.se/viewtopic.php?f=9&t=7793
Användarvisningsbild
Marshall
VIP medlem

Inlägg av Marshall »

blackparkas skrev:
TDHP skrev:
Bild

Du ser, en bild säger mer än tusen ord.... :D
Hoppet helt ute! :lol:
Kommentarer överflödiga..
Användarvisningsbild
Matt_Public
Medlem

Inlägg av Matt_Public »

The Marshall skrev:
blackparkas skrev:
TDHP skrev:
Bild

Fjask. Det där är gjort i Photoshop!

Hoppas jag. Innerligt.
Användarvisningsbild
Rix
Hedersmedlem
Kontakt:

Inlägg av Rix »

alexon skrev:Den här kan nomineras till årets tråd (om det finns en kategori för trådar på andra forum?).
Rix gitarrist (som verkar vara en hyvens grabb) fösöker ordna en träff. Tre sidor med gnabb om vilken stad som de ska vara i. Sedan självdör tråden. De kan inte vara lätt...

http://www.diskantforum.se/viewtopic.php?f=9&t=7793
Hyvens och hyvens, när han sover kanske! :twisted:

Jo, stackarn har försökt få igång lite spexigheter hos Diskantfolket, tyvärr utan någon större lycka. Jag får släpa med honom på våra träffar så det blir lite jam. Han kan bluesskalan på flera ställen på halsen! :wink:
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

Matt_Public skrev:
The Marshall skrev:
blackparkas skrev:
TDHP skrev:
Bild

Fjask. Det där är gjort i Photoshop!

Hoppas jag. Innerligt.
Haha, jag är rädd att det är på riktigt!
70-tal/hippie-tema på en lokal krog för en massa år sen! :D

Bild
Bild
Bild
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
Taurus
Medlem++

Inlägg av Taurus »

broder blues skrev:
Hinke skrev:
Vim e de?

3.16... Men d va tillräckligt nära för att vi skulle titulera honom "Pi" efter d :lol:
En liten Lassie/skröna: föräldrarna till en klasspolare i grundskolan hade sommarstuga bredvid det Hylandska residenset, och det var tydligen inte ovanligt att han tidigt på dagen ragglade runt i trädgården endast iförd kalsonger och gummistövlar.

Nu är det iofs inte nåt principfel med att idka trädgårdsskötsel i lättklätt tillstånd, och törstig blir man ju också av allt jobb oavsett timme på dygnet, men vi snackar ju Hyland, TV-ikon och förebild för både stora och små. Min klasspolare hade hur som helst varit väldigt rädd som liten pojk för den lynniga grannfarbrorn Lennart :?
Användarvisningsbild
funkys**t
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av funkys**t »

The Marshall skrev:
blackparkas skrev:
TDHP skrev:
Bild

GADDÄÄÄM!!! :lol:
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Hinke
Medlem+

Inlägg av Hinke »

broder blues skrev: 3.16... Men d va tillräckligt nära för att vi skulle titulera honom "Pi" efter d :lol:
:lol: :tummenupp: :lol:
Skriv svar