Jag talar naturligtvis bara för mig själv, men jag fattar fortfarande inte varför du väljer att göra det till något personligt mot dig när det inte är det. Vissa gillar vintage, andra gillar high-tech. Vissa gillar Lemmy, andra gillar Jaco. Inget sämre än det andra, bara annorlunda, precis som människor. Sen, om jag inte missminner mig helt, brukar väl inte du heller vara sen att "vässa" på ett lagom ironiskt sätt själv?Samuel V skrev:Jag förstår att mitt inlägg om rock n' roll kan tolkas lite ironiskt för att jag spelar Warwick, men varför skulle man inte kunna spela rock på en Warwick? Sa du förresten inte uttryckligen i en äldre tråd att du tycker det är fjantigt att spela på Warwick, om man jämförde t.ex. med Wal?
Förresten tycker jag det inte är kul när andra gör sig roliga på min egen bekostnad, nåt som antagligen ingen gillar.
Jag tänker ta en paus från Pratabas ett tag (få se hur länge det håller), för jag är trött på att alla ska vara så fruktansvärt konservativa när det gäller nya/annorlunda saker. Vad är det för fel på att försöka komma på nåt nytt i en bransch där det ofta handlar om att ha nåt unikt för att slå sig igenom?
Det är inget fel på annorlunda eller nya saker heller, men man kan inte begära att alla ska gilla dem och hålla käften annars. Vill du ta en paus så gör det, men de här diskussionerna lär vara desamma när du kommer tillbaks, de har nämligen inget specifikt med nån särsklid människa att göra, bara olika åsikter om olika prylar.