En höjdarebas för en skämtsumma:
http://www.blocket.se/kristianstad/Elba ... =23_11&w=3
Det ser ut som en RB850, men bilden är aningens kass så garantier lämnas inte i denna tråd.
Grafens drömbas som yngre enligt nå'n gammal tråd.
Leta fram min 8-strängkonverteringstråd (skriv ihop) under justeringar för bättre bilder på själva modellen.
KÖÖÖP FÖR HELVETE!
KLIPP! Ibanez RB850 (troligtvis)
-
- Medlem+
-
- Medlem+
En närmare granskning av bilden - vilket sannerligen inte är det lättaste - ger vid handen att det troligtvis är den andra versionen av RB850. Version 2 har en något annorlunda form på hornen. Kontrollerna ser heller inte ut att ligga i linje, vilket är fallet med version 1.
Version 2 har helt andra puppor. De är dessutom aktiva. De har inga synliga poler. Jag har ingen som helst erfarenhet av version 2 och kan därför inte ge ett eget utlåtande. Den allmänna uppfattningen tycks vara att version 2 låter sämre. Version 1 verkar bara ha funnits 1984. Men jag har i alla fall sett version 1 till samma skämtsamt låga pris som denna.
Version 2 har helt andra puppor. De är dessutom aktiva. De har inga synliga poler. Jag har ingen som helst erfarenhet av version 2 och kan därför inte ge ett eget utlåtande. Den allmänna uppfattningen tycks vara att version 2 låter sämre. Version 1 verkar bara ha funnits 1984. Men jag har i alla fall sett version 1 till samma skämtsamt låga pris som denna.
-
- Medlem+
Jag tycker också det verkar vara 2an och den är inte riktigt lika kul, inte enbart på grund av mickarna, jag har spelat på två ex och ingen utav hallsarna har känts bra. Det kanske bara var otur men den senaste var riktigt sned.bassplayer skrev:En närmare granskning av bilden - vilket sannerligen inte är det lättaste - ger vid handen att det troligtvis är den andra versionen av RB850. Version 2 har en något annorlunda form på hornen. Kontrollerna ser heller inte ut att ligga i linje, vilket är fallet med version 1.