...
- Simon Andersson
- Medlem++
- Simon Andersson
- Medlem++
hehe, jovars... e-tuna it is. nu på söndag smäller det! rätt coolt att bli påtänkt och få en sådan chans. förväntar mig inget och det är krångliga grejer som jag inte är så van vid, men det vore dumt att tacka nej. jag måste ju bannemig testa och se om jag klarar det!
hur visste du det? det är ju ändå lite småclassified stuff... ska du också dit?
kan du inte lägga upp nån bild (eller väldigt många) på den dära 7an?

hur visste du det? det är ju ändå lite småclassified stuff... ska du också dit?

kan du inte lägga upp nån bild (eller väldigt många) på den dära 7an?
- Zalle
- Medlem
Välkommen! såg att du spelat med Pontare, jag kompade honom för ett antal år sen oxå, vid några olika tillfällen, det var mycket musikal-låtar, MEN,...vid ett tillfälle var det på nattklubb och vi jammade på en låt, och Pontare Rappade!!!! hhehehe...det r nog endast ett fåtal människor som hört Pontare rappa, på bred norrländska
en höjdare var det.

" mama, we all goin to hell.."
http://www.myspace.com/zallebass
http://www.myspace.com/impulstheband
http://www.myspace.com/zallebass
http://www.myspace.com/impulstheband
- Bean
- VIP medlem
Re: GrafZeppelin
GrafZeppelin skrev: Rokkoman Jazz bass-kopia, sönderslagen och omgjord till golvlampa

Välkommen hit förresten!
- Basjonas
- Medlem+
Tjena Gustaf. Välkommen hit.
Och ett enormt tack för lånet av baslådan när jag var ute och steppade idag.
Jag orkar inte gå in på detaljer men en mycket klantig strulpelle (som faktiskt inte är jag själv den här gången), hade sett till att min låda inte fanns där den skulle finnas när jag skulle hämta den igår.
DIn hjälpsamhet räddade mig!
/Jonas
Och ett enormt tack för lånet av baslådan när jag var ute och steppade idag.
Jag orkar inte gå in på detaljer men en mycket klantig strulpelle (som faktiskt inte är jag själv den här gången), hade sett till att min låda inte fanns där den skulle finnas när jag skulle hämta den igår.
DIn hjälpsamhet räddade mig!
/Jonas
- FreCKo
- Medlem++
-
- VIP medlem
- macahan
- Medlem+++
en jäkla bra fråga...hmmGrafZeppelin skrev:Inte omöjligt, år och spelplats?macahan skrev:charta 77... oj, undrar om du var med i charta 77 då vi spelade tillsammans med dom..(?)
Och tack för välkomnandet alla glada. Bilder kommer så fort jag hittar laddaren till kameran (försvann för ett halvår sen...)
kanske. den 10/3 2000 på Holken i karlstad
eller 12/3 1999 på samma ställe..
- Geddan
- VIP medlem
Re: GrafZeppelin
Precis min tanke!Bean skrev:GrafZeppelin skrev: Rokkoman Jazz bass-kopia, sönderslagen och omgjord till golvlampaDen vill jag hemskt gärna se en bild på!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
Jupp!
Världens största uggla, vingbredd upp till 170 cm.
På väg att utrotas under 60-talet, nu hyggligt stabil tack vare avel/inplantering samt att den ändrat sitt beteende från mycket skygg till att kunna leva nära människan.
Äter mestadels gnagare och andra fåglar.
Vetenskapligt namn: bubo bubo (ljudhärmande)
På väg att utrotas under 60-talet, nu hyggligt stabil tack vare avel/inplantering samt att den ändrat sitt beteende från mycket skygg till att kunna leva nära människan.
-
- Medlem+
Då ska jag berätta en historia!GrafZeppelin skrev:Jupp!
Det var en kall vinter morgon i januari 2006l. Jag hade precis stigigt upp ur sängen och skulle göra frukost. När jag kommer ut i köket ser jag att det sitter en väldigt stor katt på mitt balkong räcke! Jag tycker det är underligt för jag bor på nionde våningen! Men plötsligt vänder sig katten om och jag hajar till. Det är inget katt det är en väldigt stor uggla närmare bestämt en BERGUV

Till historien hör att jag inte bor mitt ute på landet utan mitt i fjollträsk;) vid S:t Eriksplan.
Under våren och sommaren så såg jag den från balkongen ett par gånger men aldrig lika nära igen

Apropå att de håller sig nära människan liksom...A_Warning skrev: Då ska jag berätta en historia!
Det var en kall vinter morgon i januari 2006l. Jag hade precis stigigt upp ur sängen och skulle göra frukost. När jag kommer ut i köket ser jag att det sitter en väldigt stor katt på mitt balkong räcke! Jag tycker det är underligt för jag bor på nionde våningen! Men plötsligt vänder sig katten om och jag hajar till. Det är inget katt det är en väldigt stor uggla närmare bestämt en BERGUVJag och berguven kollar på varandra i ca 5 min sen böjer den öronen/tofsarna bakåt och slår den ut sin STORA vingar och sticker iväg. Det var bland det tuffaste jag sett i fågel väg! 1 m från en sådant imponerande djur =) Och dom ögonen var så man blev hypnotiserad.
Till historien hör att jag inte bor mitt ute på landet utan mitt i fjollträsk;) vid S:t Eriksplan.
Under våren och sommaren så såg jag den från balkongen ett par gånger men aldrig lika nära igen

-
- Medlem+
Absolut! JAg snacka med lite fågel folk jag känner och dom sa att den bodde i kronobergsparken! Och det finns ju så mycket kaniner och råttor så det lär ju inte gått nöd på den! Det var skit trevligt i sommras att sitta ute på balkongen om kvällarna och spana efter fågel =)GrafZeppelin skrev:Apropå att de håller sig nära människan liksom...A_Warning skrev: Då ska jag berätta en historia!
Det var en kall vinter morgon i januari 2006l. Jag hade precis stigigt upp ur sängen och skulle göra frukost. När jag kommer ut i köket ser jag att det sitter en väldigt stor katt på mitt balkong räcke! Jag tycker det är underligt för jag bor på nionde våningen! Men plötsligt vänder sig katten om och jag hajar till. Det är inget katt det är en väldigt stor uggla närmare bestämt en BERGUVJag och berguven kollar på varandra i ca 5 min sen böjer den öronen/tofsarna bakåt och slår den ut sin STORA vingar och sticker iväg. Det var bland det tuffaste jag sett i fågel väg! 1 m från en sådant imponerande djur =) Och dom ögonen var så man blev hypnotiserad.
Under våren och sommaren så såg jag den från balkongen ett par gånger men aldrig lika nära igenSkithäftigt och grattis! Jag hörde att en berguv hade larmats ut från Kungsholmens kyrka förra vintern så det måste ju varit den!
- Simon Andersson
- Medlem++
- Simon Andersson
- Medlem++