Fototråden
- Tössberg
- Medlem++
- b_luthman
- Medlem+
I vanliga fall uppstår det sällan moraliska problem när jag fotar, men i det här fallet tog det emot lite att fota. Var ute på stan i lördags när det snöade och blåste som fan och såg den här killen sitta på knä på drottninggatan. Kändes mig lite olustig när jag tog upp kameran, men gjorde det ändå. Jag fotade för mitt eget höga nöjes skull, han tiggde för att få mat.

spelar i:
www.myspace.com/jaganata
Ibanez SR1000EFB |Ibanez SRX 595
Hartke VXL | Ibanez PD7 | Crest Vs 900 | 210 +115
www.myspace.com/jaganata
Ibanez SR1000EFB |Ibanez SRX 595
Hartke VXL | Ibanez PD7 | Crest Vs 900 | 210 +115
- Peavey Dude
- Medlem++
snygg bild!b_luthman skrev:I vanliga fall uppstår det sällan moraliska problem när jag fotar, men i det här fallet tog det emot lite att fota. Var ute på stan i lördags när det snöade och blåste som fan och såg den här killen sitta på knä på drottninggatan. Kändes mig lite olustig när jag tog upp kameran, men gjorde det ändå. Jag fotade för mitt eget höga nöjes skull, han tiggde för att få mat.

Yamaha TRB4-II/ LTD F405 / Peavey 410TVX / GK Backline 600
- Tripod
- Medlem++
Aha! Jag trodde först att han letade efter något på gatan. Då hade det ju varit lite kul med texten om synundersökning i bakgrunden.b_luthman skrev:I vanliga fall uppstår det sällan moraliska problem när jag fotar, men i det här fallet tog det emot lite att fota. Var ute på stan i lördags när det snöade och blåste som fan och såg den här killen sitta på knä på drottninggatan. Kändes mig lite olustig när jag tog upp kameran, men gjorde det ändå. Jag fotade för mitt eget höga nöjes skull, han tiggde för att få mat.
http://www.myspace.com/stefanmarkebo" onclick="window.open(this.href);return false;
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ (till och med 50+)
smarkebo på Skype
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ (till och med 50+)
smarkebo på Skype
- Makten
- Medlem++
Goafton! Det var ett tag sen man såg den här tråden. Här kommer några bilder jag tagit på sistone.

Alla är tagna med ett Zeiss 35/2 på Nikon D700. Om ni har möjligheten att prova ett sådant; tacka nej. Annars är det risk att ett stort ha-begär infinner sig.

Alla är tagna med ett Zeiss 35/2 på Nikon D700. Om ni har möjligheten att prova ett sådant; tacka nej. Annars är det risk att ett stort ha-begär infinner sig.

Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
- blackparkas
- Medlem++++
Tjusigt Makten!
Det sista med gallret där är ju hur läckert som helst!
Här är två bilde jag tagit för ett tag sedan:

Visste inte riktigt vad jag skulle göra med de där, fanns liksom ett motiv jag ville få till men vädret/ljuset bla var inte riktigt på min sida + att det alltid är svårt att hitta rätt vinkel än så länge.

Det är nog inte bästa bilden jag tog av den där ladan, men den enda jag hade här på jobbdatorn.
Det sista med gallret där är ju hur läckert som helst!
Här är två bilde jag tagit för ett tag sedan:

Visste inte riktigt vad jag skulle göra med de där, fanns liksom ett motiv jag ville få till men vädret/ljuset bla var inte riktigt på min sida + att det alltid är svårt att hitta rätt vinkel än så länge.

Det är nog inte bästa bilden jag tog av den där ladan, men den enda jag hade här på jobbdatorn.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Walka
- Kontot är inaktiverat
Vansinningt bra bild! Hela temat med syn och synundersökning i bakgrunden förstärker bilden tycker jag. Bra jobbat!!b_luthman skrev:I vanliga fall uppstår det sällan moraliska problem när jag fotar, men i det här fallet tog det emot lite att fota. Var ute på stan i lördags när det snöade och blåste som fan och såg den här killen sitta på knä på drottninggatan. Kändes mig lite olustig när jag tog upp kameran, men gjorde det ändå. Jag fotade för mitt eget höga nöjes skull, han tiggde för att få mat.
Medlemspresentation
Sandberg C JPM, dynacord eminent, Octabass, Dreambuzz, BassBlogger, Bassballs, Crybaby, SansAmp, LMB3
Sandberg C JPM, dynacord eminent, Octabass, Dreambuzz, BassBlogger, Bassballs, Crybaby, SansAmp, LMB3
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
Jag kör en repris på den här.gäst skrev: Jag ställde kameran i autoläget och ställde in ISO 800, ställde mig upp och tog några bilder utan stativ, på ett papper som låg på en pall.
1/25 sek
f/4.0
Här är en bild utan IS och en med. Jag har valt den skarpaste bilden från båda inställningarna. Inget är fixat med bilderna förutom att jag har beskurit dom.
Jag tycker det blev en ganska stor skillnad till det bättre.
-
- Kontot är inaktiverat
Jäklar...det där gjorde skillnad...TFN skrev:Jag kör en repris på den här.gäst skrev: Jag ställde kameran i autoläget och ställde in ISO 800, ställde mig upp och tog några bilder utan stativ, på ett papper som låg på en pall.
1/25 sek
f/4.0
Här är en bild utan IS och en med. Jag har valt den skarpaste bilden från båda inställningarna. Inget är fixat med bilderna förutom att jag har beskurit dom.
Jag tycker det blev en ganska stor skillnad till det bättre.
-
- Kontot är inaktiverat