Utnämnd Hedersgubbe i 40+ -klassen
Fender Jazz Special - Duff McKaghan signature, Ibanez acoustic, Fender Mustang, Eastone (min första bas som nu är avbandad - tack Semborg - och ska "steampunkas" )
Nu har jag ledsnat och vill ha mina pengar tillbaka. Dåligt.
Fender Jazz Special - Duff McKaghan signature, Ibanez acoustic, Fender Mustang, Eastone (min första bas som nu är avbandad - tack Semborg - och ska "steampunkas" )
F-klav skrev:Nu har jag ledsnat och vill ha mina pengar tillbaka. Dåligt.
Nu gör ju inte 200071 detta för att tjäna pengar utan för att med all vänlighet gagna forumet och oss medlemmar. Det är mer jobb bakom detta än man kan tro. Tryckare kan vara bökiga att ha att göra med. Jag håller med om att det kan vara bra med en liten uppdatering men lite vis av erfarenhet kan jag säga att det ofta tar längre tid att ta fram t-shirts än vad man önskar. Detta är ingen gigantisk beställning men fortfarande en hel del att styra upp. Tror att det är bra om vi kan ge 200071 en chans. Om vi nu beställt och betalt innebär det att han beställt från tryckaren och då blir det lätt problem om folk börjar dra sig ur. Och då blir 200071 lidande som privatperson, vilket kanske inte känns helt ok. Han är ingen storskalig affär utan en snäll forummedlem som vi uppskattar och tycker bra om. Tror att det är bra om vi visar vår tacksamhet genom att inte börja strula nu. Men jag kan hålla med om att det vore bra med en liten uppdatering.
Nu gör ju inte 200071 detta för att tjäna pengar utan för att med all vänlighet gagna forumet och oss medlemmar. Det är mer jobb bakom detta än man kan tro. Tryckare kan vara bökiga att ha att göra med. Jag håller med om att det kan vara bra med en liten uppdatering men lite vis av erfarenhet kan jag säga att det ofta tar längre tid att ta fram t-shirts än vad man önskar. Detta är ingen gigantisk beställning men fortfarande en hel del att styra upp. Tror att det är bra om vi kan ge 200071 en chans. Om vi nu beställt och betalt innebär det att han beställt från tryckaren och då blir det lätt problem om folk börjar dra sig ur. Och då blir 200071 lidande som privatperson, vilket kanske inte känns helt ok. Han är ingen storskalig affär utan en snäll forummedlem som vi uppskattar och tycker bra om. Tror att det är bra om vi visar vår tacksamhet genom att inte börja strula nu. Men jag kan hålla med om att det vore bra med en liten uppdatering.
MVH//Jan
+1
/Johan Van Zandt, Guild, Aguilar, TKS mm. Presentation
MVH//Jan
Det kan jag förvisso hålla med om, men det är mest avsaknaden av intresse att tala om förloppet här som gör att jag blir sur. Om den som håller på med en sak skriver att "oj, nu är tryckaren försenad, men vi håller på" då är ju saken biff liksom, men han har inte hörts av alls, och det är synnerligen märkligt i sammanhanget. Som jag skrev ovan är detta inte det intrycka jag fick när vi möttes heller.
Jag är helt övertygad om att Peter har alla intentioner att klä oss i fina tröjor så fort det bara går. Få människor verkar lika genuint sköna som den silver-ryggen. Men det är klart att det vore lajbans att få ett par tröjor nu, det börjar bil kallt om magen och man vill ju vara fin på scen...
nu har jag inte beställt nån tröja men nog tycker jag att man kan meddela sig om det är problem.. jag tror inte att nån blitt sur om han sagt "ledsen jag har problem att få fram detta just nu men jobbar på det" men att inte säga nått alls retar ju upp folk
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube
johnne skrev:nu har jag inte beställt nån tröja men nog tycker jag att man kan meddela sig om det är problem.. jag tror inte att nån blitt sur om han sagt "ledsen jag har problem att få fram detta just nu men jobbar på det" men att inte säga nått alls retar ju upp folk
Exakt. Väntar gärna om det finns en förklaring. Den behöver inte ens vara bra (typ, jag har inte prioriterat detta just nu är helt ok), men så att man vet vad som händer.
Håller med Johnne. Klart livet kan strula till sig på de allra flesta sätt, men det är ju bra om man på något sätt kan meddela detta också på egen hand. Saknar Peters närvaro här rent generellt också.