T-SHIRTS ÄNTLIGEN 8/11 SISTA BESTÄLLNINGSDAG!

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Hellish skrev:Börjar nästan bli lite orolig.. :?

Samma här, men inte för tröjorna!

Någon som hört nåt från/om honom?

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
BassiLow
Medlem++

Inlägg av BassiLow »

blackparkas skrev:

+1

jag har inte heller hört nåt ifrån Peter

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;

Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

blackparkas skrev:

Nej det var det jag menade också. Nån som har snackat med honom?
Användarvisningsbild
Nick
VIP medlem
Kontakt:

Inlägg av Nick »

Ringde honom nyss. Han är vid liv :D
Det hade tydligen varit ganska mycket senaste tiden. Tröjor kommer.

Han sa att han kommer börja att synas lite mer på forumet igen, framöver.
Min presentation
marcbass skrev:Vem fan behöver stallmick
Användarvisningsbild
F-klav
Medlem+

Inlägg av F-klav »

Toppen!
Utnämnd Hedersgubbe i 40+ -klassen
Fender Jazz Special - Duff McKaghan signature, Ibanez acoustic, Fender Mustang, Eastone (min första bas som nu är avbandad - tack Semborg - och ska "steampunkas" :) )
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Nick skrev:Ringde honom nyss. Han är vid liv :D
Det hade tydligen varit ganska mycket senaste tiden. Tröjor kommer.

Han sa att han kommer börja att synas lite mer på forumet igen, framöver.
Tack för uppdateringen. Bra gjort.

MVH//Jan
Användarvisningsbild
mrbaloo
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av mrbaloo »

:tummenupp:

Jag önskar Peter välkommen tillbaka efter nyårsfirandet när det passar honom.

/MrBaloo
Användarvisningsbild
BassiLow
Medlem++

Inlägg av BassiLow »

mrbaloo skrev::tummenupp:

Jag önskar Peter välkommen tillbaka efter nyårsfirandet när det passar honom.

/MrBaloo
+1
me too

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;

Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Användarvisningsbild
Tarzan08
Medlem++
Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi

Inlägg av Tarzan08 »

HURRA!!!!
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
Användarvisningsbild
Zpinty
Medlem

Inlägg av Zpinty »

....vad händer då. Känner mig lite naken....... :wink:
"Let a smile be your umbrella"
www.myspace.com/SHIFTLIGHT
Sandberg C-PJ JA. det räcker med en bas!
SVT-Classic + SVT810E

<a>Create a test</a>
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Nu börjar det kännas angeläget med nya tröjor för trycket har släppt på min röda!!!
HirYoshima
Medlem++

Inlägg av HirYoshima »

Hellish skrev:Nu börjar det kännas angeläget med nya tröjor för trycket har släppt på min röda!!!
you're lucky to have a shirt (med Yorkshire-dialekten som Mony Python har i sketchen "The Four Yorkshiremen")
- - - - - - - - - - - - - - -
Varför jag går efter det där bandet? Jag blev ba sist...
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

HirYoshima skrev:you're lucky to have a shirt (med Yorkshire-dialekten som Mony Python har i sketchen "The Four Yorkshiremen")
Well... By shirt I mean a red piece of tablecloth with a spray painted logo, but it was good enough for me! :)
Användarvisningsbild
F-klav
Medlem+

Inlägg av F-klav »

Nu har jag ledsnat och vill ha mina pengar tillbaka. Dåligt.
Fender Jazz Special - Duff McKaghan signature, Ibanez acoustic, Fender Mustang, Eastone (min första bas som nu är avbandad - tack Semborg - och ska "steampunkas" :) )
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

F-klav skrev:Nu har jag ledsnat och vill ha mina pengar tillbaka. Dåligt.
Nu gör ju inte 200071 detta för att tjäna pengar utan för att med all vänlighet gagna forumet och oss medlemmar. Det är mer jobb bakom detta än man kan tro. Tryckare kan vara bökiga att ha att göra med. Jag håller med om att det kan vara bra med en liten uppdatering men lite vis av erfarenhet kan jag säga att det ofta tar längre tid att ta fram t-shirts än vad man önskar. Detta är ingen gigantisk beställning men fortfarande en hel del att styra upp. Tror att det är bra om vi kan ge 200071 en chans. Om vi nu beställt och betalt innebär det att han beställt från tryckaren och då blir det lätt problem om folk börjar dra sig ur. Och då blir 200071 lidande som privatperson, vilket kanske inte känns helt ok. Han är ingen storskalig affär utan en snäll forummedlem som vi uppskattar och tycker bra om. Tror att det är bra om vi visar vår tacksamhet genom att inte börja strula nu. Men jag kan hålla med om att det vore bra med en liten uppdatering.

MVH//Jan
Användarvisningsbild
Valle
VIP medlem

Inlägg av Valle »

JanTheWhite skrev:
Nu gör ju inte 200071 detta för att tjäna pengar utan för att med all vänlighet gagna forumet och oss medlemmar. Det är mer jobb bakom detta än man kan tro. Tryckare kan vara bökiga att ha att göra med. Jag håller med om att det kan vara bra med en liten uppdatering men lite vis av erfarenhet kan jag säga att det ofta tar längre tid att ta fram t-shirts än vad man önskar. Detta är ingen gigantisk beställning men fortfarande en hel del att styra upp. Tror att det är bra om vi kan ge 200071 en chans. Om vi nu beställt och betalt innebär det att han beställt från tryckaren och då blir det lätt problem om folk börjar dra sig ur. Och då blir 200071 lidande som privatperson, vilket kanske inte känns helt ok. Han är ingen storskalig affär utan en snäll forummedlem som vi uppskattar och tycker bra om. Tror att det är bra om vi visar vår tacksamhet genom att inte börja strula nu. Men jag kan hålla med om att det vore bra med en liten uppdatering.

MVH//Jan
+1
/Johan
Van Zandt, Guild, Aguilar, TKS mm.
Presentation
Användarvisningsbild
F-klav
Medlem+

Inlägg av F-klav »

JanTheWhite skrev:

MVH//Jan
Det kan jag förvisso hålla med om, men det är mest avsaknaden av intresse att tala om förloppet här som gör att jag blir sur. Om den som håller på med en sak skriver att "oj, nu är tryckaren försenad, men vi håller på" då är ju saken biff liksom, men han har inte hörts av alls, och det är synnerligen märkligt i sammanhanget. Som jag skrev ovan är detta inte det intrycka jag fick när vi möttes heller.
HirYoshima
Medlem++

Inlägg av HirYoshima »

lite tråkigt att 200000000000000000071 inte är här över huvud taget, jag trodde vi var hans första familj?
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

Jag är säker på att vi kan lita på att Peter levererar tröjor så fort det bara är möjligt.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
Tarzan08
Medlem++
Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi

Inlägg av Tarzan08 »

Jag är helt övertygad om att Peter har alla intentioner att klä oss i fina tröjor så fort det bara går. Få människor verkar lika genuint sköna som den silver-ryggen. Men det är klart att det vore lajbans att få ett par tröjor nu, det börjar bil kallt om magen och man vill ju vara fin på scen...
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
HirYoshima
Medlem++

Inlägg av HirYoshima »

bump? nån som hört nåt från Peter?
Användarvisningsbild
johnne
Medlem+

Inlägg av johnne »

nu har jag inte beställt nån tröja men nog tycker jag att man kan meddela sig om det är problem.. jag tror inte att nån blitt sur om han sagt "ledsen jag har problem att få fram detta just nu men jobbar på det" men att inte säga nått alls retar ju upp folk
Fender Geddy Lee signature, Fender RoadWorn precision 50s ,Ampeg SVT3Pro Crate 2x15 , Roland MicroCube

Spriten räddade mig från sporten
Användarvisningsbild
F-klav
Medlem+

Inlägg av F-klav »

johnne skrev:nu har jag inte beställt nån tröja men nog tycker jag att man kan meddela sig om det är problem.. jag tror inte att nån blitt sur om han sagt "ledsen jag har problem att få fram detta just nu men jobbar på det" men att inte säga nått alls retar ju upp folk
Exakt. Väntar gärna om det finns en förklaring. Den behöver inte ens vara bra (typ, jag har inte prioriterat detta just nu är helt ok), men så att man vet vad som händer.
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Håller med Johnne. Klart livet kan strula till sig på de allra flesta sätt, men det är ju bra om man på något sätt kan meddela detta också på egen hand. Saknar Peters närvaro här rent generellt också.
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

PM:ade Peter för en vecka sen men han har inte varit inne.
Hoppas det inte har hänt nåt!
Nån i Gbg som har koll?
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Skriv svar