Hej på er jag vill byta min Dunlop Cry baby 105Q wahwah bas mot en
autowah till bas av bättre märke.eller med tillägg då ingen potentiell bytare verkar finnas så säljer jag den även för 700 kr
Min pedal är i princip ny , har kört med den tre gånger och får inse att jag inte gillar
att trampa på en gaspedal samtidigt som jag spelar. Jag kan inte stå still.
Spetsar erbjudandet med att skicka med en Seiko SAT501 Stämapparat i nyskick. http://electronics.seiko.co.uk/index.ph ... tuner.html
Det finns i Eksjö och skickas.
Senast redigerad av Eagle Hazze den lör 10 sep 2011, 01:07, redigerad totalt 3 gång.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Nåt för mig. Min har gått o blivit lite galen. Beställde dock lite förvirrat en envelope av Jam. Räknar dock inte med att få den...
Avaktar lite, är den kvar om nån vecka så har du nog en köpare. Kryptiskt? Javars..
kmo skrev:Nåt för mig. Min har gått o blivit lite galen. Beställde dock lite förvirrat en envelope av Jam. Räknar dock inte med att få den...
Avaktar lite, är den kvar om nån vecka så har du nog en köpare. Kryptiskt? Javars..
hahaha! skönt när man beställer någonting med inte räknar med att få den!
- - - - - - - - - - - - - - -
Varför jag går efter det där bandet? Jag blev ba sist...
kmo skrev:Nåt för mig. Min har gått o blivit lite galen. Beställde dock lite förvirrat en envelope av Jam. Räknar dock inte med att få den...
Ja då hörs vi om en vecka.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Ja då hörs vi om en vecka.
Men ni andra får gärna komma med förslag om byte eller om ni är intresserade av att köpa pedalen.