Dunlop Cry baby 105Q bas bytes/säljes+stämapparat SÅLD

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Dunlop Cry baby 105Q bas bytes/säljes+stämapparat SÅLD

Inlägg av Eagle Hazze »

Bild

Bild

Bild
Hej på er jag vill byta min Dunlop Cry baby 105Q wahwah bas mot en
autowah till bas av bättre märke.eller med tillägg då ingen potentiell bytare verkar finnas så säljer jag den även för 700 kr
Min pedal är i princip ny , har kört med den tre gånger och får inse att jag inte gillar
att trampa på en gaspedal samtidigt som jag spelar. Jag kan inte stå still.
Spetsar erbjudandet med att skicka med en Seiko SAT501 Stämapparat i nyskick.
http://electronics.seiko.co.uk/index.ph ... tuner.html
Det finns i Eksjö och skickas.
Senast redigerad av Eagle Hazze den lör 10 sep 2011, 01:07, redigerad totalt 3 gång.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

Bytbump
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

boink
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

säljbumb.
Användarvisningsbild
basmartin
Medlem+++

Inlägg av basmartin »

Svinbra wahwah. KÖÖP!
Martinus Olai Gothenburgiensis

https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;

Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
kmo
Medlem++

Inlägg av kmo »

Nåt för mig. Min har gått o blivit lite galen. Beställde dock lite förvirrat en envelope av Jam. Räknar dock inte med att få den...
Avaktar lite, är den kvar om nån vecka så har du nog en köpare. Kryptiskt? Javars..
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
HirYoshima
Medlem++

Inlägg av HirYoshima »

kmo skrev:Nåt för mig. Min har gått o blivit lite galen. Beställde dock lite förvirrat en envelope av Jam. Räknar dock inte med att få den...
Avaktar lite, är den kvar om nån vecka så har du nog en köpare. Kryptiskt? Javars..
hahaha! skönt när man beställer någonting med inte räknar med att få den!
- - - - - - - - - - - - - - -
Varför jag går efter det där bandet? Jag blev ba sist...
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

kmo skrev:Nåt för mig. Min har gått o blivit lite galen. Beställde dock lite förvirrat en envelope av Jam. Räknar dock inte med att få den...
Ja då hörs vi om en vecka.
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

Eagle Hazze skrev:
Ja då hörs vi om en vecka.
Men ni andra får gärna komma med förslag om byte eller om ni är intresserade av att köpa pedalen.
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

basmartin skrev:Svinbra wahwah. KÖÖP!
Jag håller med dig dålig kvalitet är inte varför jag säljer den. Faktiskt fantastisk bra om man kan stå still, vilket inte jag kan.
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

BUMP
Karlagaton
Medlem

Inlägg av Karlagaton »

Pm skickat!
Skriv svar